tisdag 8 oktober 2013

Uppladdning till tuben

Youtube video alá Mattias =)

8 kommentarer:

  1. Tro det eller ej! Jag såg hela ... Och nu har jag typ tusen frågor! Det var väl inte ett barn där bak ?! Växer man aldrig ifrån de där med bakhjulet ?! Är du ensam när du bränner gymmi ?! VILL DU DÖ ?!?!? Ja det var väl de jag funderade över :)

    SvaraRadera
  2. Dåså.. ska vi se. Imponerad att du såg hela, oväntat är bara förordet =) Nej, inget barn men hon va liten som ett =) och jag hoppas du ser att det inte är jag...än ;)

    Nope, som kille är det genetiskt betingat att kunna resa upp hojen om man sitter på en hyfsat ok variant. Tro mig, du ska se alla människor som rycker i luften att man ska wheela överallt, det är riktigt många varenda gång. Ensam.. jo då va jag själv, vaddo? Vill dö.. nja nu förstår jag inte riktigt vad du syftar på? Om du tänker att man inte ska alls utsätta sig för risker och gärna bo inomhus i ett vadderat rum resten av livet så Japp då har jag en rejäl deathwish men förövrigt anser jag att har man inte vågat har man inte levt... Att ångra sig på dödsbädden är något jag är förbannat rädd för.. D.v.s. Jag vill leva ett liv där jag kan säga att jag har LEVT. Har aldrig sett dig skriva något sånt om Mattias faaaast det kan ju vara avhandlat bakom lykta dörrar, så sant. Men allt i världen är ju en risk. Bilåka är ju riktigt hög ex.. men ändå gör man det. Tro mig, om du någonsin skaffar hojkort eller få chansen att köra en längre sträcka så kommer du och förstå.. Det där med hoj, det går inte och förklara riktigt =) Anything Else.. just shoot!!!

    SvaraRadera
  3. Bra musik val, bra att ha kvar motorljudet, lagom lång. Hade kanske önskat fler vinklar, du som har en hel låda full med fästen o grejer. När ska du använda "The arm" och sen har du ju haft kameran på styret riktat mot dig, en sån vinkel hade inte varit fel heller. Keep up the good work! :)

    SvaraRadera
  4. Vad jag vet kör han inte på bakhjulet i den hastigheten. Det var mer funderingar bara. Antar att de är adrenalin och det är väl inget jag söker så jag blir väl mer rätt att du ska bli sittande i rullstol än att fatta grejen. Men ok... Killar strävar alltid efter att allt ska stå upp då :) tyckte det var fint att du går in så för konsten och bränna däck att du riggar kameran och fixar. Vinkar förbi bilen som kommer och forsätter bränna :) så när kommer filmen från bankörningen ?! ��

    SvaraRadera
  5. HAHA de där med att bränna däck, jag kan förstå att det är coolt.
    Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det är rätt nördigt att på solo kvist ställa upp ett stativ och sen stå och burna samtidigt som man tittar långt in i kameran.

    Men det kan ju även hänt att jag gjort något konstigt och udda någon gång. ;)

    SvaraRadera
  6. haha vad gör man inte för konsten? Sen kan jag väl säga som så att japp mattias några videos du har är out there. Men har man ingen vän att tillgå & däcket skall bytas då får det åka fram. Bankörningen finns redan på tuben o vimeo tror jag Ida.

    Men du bara tänker som så att man kan bara slå sig om man bacKhjular i den farten? Kolla in han som enduro fräste i spåret i norrahammar för några veckor sedan, han vurpade lätt och bröt skulderbladet(!) Saker händer över allt, zita klev ur bilen o trasade sönder halva nacken/axeln. Lever man överhängade att saker kan hända och låter dom styra.. då blir det inte kul. Iaf inte för mig.

    Har inget hävdelsebehov däremot kan jag vara ärlig att jag visar vad jag gillar att göra och står för det, inte många som klarar sånt.

    SvaraRadera
  7. Klart du ska visa de! Ingen kan missa att du gillar att gasa på bakhjulet i alla fall ! Var lite försiktig i alla fall ;)

    SvaraRadera
  8. Utan tvekan.. Det ÄR jag.. även om det må så hända att det inte syns =)

    SvaraRadera